Wednesday

Merentas Desa SMKTC!

wOAHH!! penat giler raptai semalam! aku dah la tengah sakit perut time tu! pastu bila lari aku rasa nak lelah! tak boleh nak bernafas! ni natat dgn hana lah yang suruh aku stayback! hadehh.. last-last diorang tinggal kan aku! hahaha.. aku takboleh nak lari.terpaksa berjalan aje. jalan dengan kakak aku. time tu sumpah aku cakap. kat tepi-tepi jalan tu aku bayang kan macam ada tilam yang empok giler! masa tu mmg aku dah tak daya nak terus kan! aku minum air banyak-banyak lah. lap-lap peluh. wowww!!! tak dapat dibayangkan betapa penat nya aku. nilah first time aku rase macam ni bila merentas desa!first time seumo idop! nanti 11/2/2011 ada merentas desa yang sebenar punya! aku rasa macam nak taknak aje pergi. HELP!! ini sudah melelah kan! aku taknak lah! nanti silap2 aku pengsan kang! malu kejap aku. bdk2 montel semua berstamina belaka. WOAHH!! Chayokk lah kawang!haha. TERBAIK! takpa2 hari jumaat ni aku aku make sure kan yang aku larat lari n aku nak sangat belumba dengan kawan2 aku. okay? hahaha.
♥Sekian Terima Kasih♥

No comments: