Monday

Happy Friends Forever.


harini banyak betul yang aku lalui. haiss....first-first aku cerita yang good luck dulu. aku stayback dengan khairunnisa natasya n farhana. best betul lah. mula-mula kitorang keluar sekolah.pergi kat kedai runcit pelindung,. farhana beli air dutchlady chocolate. natat beli roti. aku lak beli air dutchlady strawberry.bestt. jangan jealous.huhu. lepas tu kitorang masuk sekolah sebab nak pergi raptai kawat untuk krs. aik,last-last sorang pun tak muncul.cikgu dah naik angin. pastu cikgu cancel kan raptai kawat tu. aku,natat,fana mmg lapar la time tu.pastu kitorang pergi balik kat kedai makan kat pelindung.aku order maggi kari.fana maggi tomyam sama dengan natat. first time aku makan kat kedai dengan diaorang. ternyata berbaloi. best gila. :) wowww.. hahaha. kami berkongsi satu air masak. haisss.. :) bestt doh. hahaha. :) airchah takde.dia pergi olahraga la. boring betul. oh ye. time nak pergi kedai kat pelindung untuk kali kedua tu,aku,natat,fana berjogging.iye. betul. hahaha. selok. fana cakap dia nak kurus kan badan. wei,takyah kuruskan badan. mu mmg dah cantik la sayang <3 hahahaha.. okay,sampai disini saja coretan daripada aku. nak membebel banyak2 pun takguna. takut korang semua malas nak baca blog aku lak sbb banyak sangat membebel nyer.hahahaha. okay. byebye <3
ohh ye. sebelum tu. aku nak cakap yang aku sayang kawang2 aku <3 muahhhhhhh...

gambar yang diambil sebelum pergi kesekolah pagi tadi.
                                      
♥Sekian Terima Kasih♥

No comments: