Friday

KETIADAAN KACIP KETIGA.

Sedihnyer sebab NURUL FARHANA BINTI MUHD FAIZAL pindah sekolah dan pindah daerah.Kita dah takboleh jumpa macam biasa lah dekat sekolah kan? Aku duduk sorang ajela isnin ni. Farhana dah takde,sungguh boring. Tak boleh nak buli2 dia lagi macam hari jumaat haritu. Buat kali terakhir aku,airchah n natat buli farhana. Ali dengan nik pun tolong buli farhana.huhu. Puas hati rasa. Aku curi kotak pencil farhana. Airchah curi beg morgirl farhana. Natat curi beg galas farhana,katanya berat giler beg farhana,huhu. Ali dengan Nik pulak bukak almari dan tolong kitorang sorokkan beg,kotak pencil farhana. Farhana buat muka cuak. Kesian aku tengok. hahaha. Lepas tu farhana nak balik beg dan kotak pencil dia tapi kitorang cakap kalau nak beg dia balik,dia kena tanggalkan kasut dia. haha. Dia mula2 taknak tapi lepas tu dia tanggalkan. N terpaksa la dia berjalan ke Bengkel ERT dengan berkaki ayam. huhuhu. hari terakhir dengan farhana yang akan diingati sampai bila2. aku sayong mu farhana <3 nanti jangan lupakan aku,airchah dengan natat ye. selalu la text dengan kitorang. byebye, :'))))) okay,ni pic dia.                                
                                             

♥Sekian Terima Kasih♥

No comments: