Ki Saiful , Edin Saiful And Syalinna Saiful Loves this Song <3
Wednesday
Wali Band - Harga Diriku lirik
Monday
Perkhemahan Bersepadu Unit Beruniform SMKTC.
HAPPY . SEDIH . MENDERITA . SAKIT .
Happynya lah pergi CAMPING dengan kengkawan masa 27,28 & 29 hari bulan haritu. Macam-macam kitorang buat. Aku tidur satu khemah dengan nissa natasya, airchah n afifah.. Tidur sesama, bergossip sesama, makan dalam khemah sesama. Itulah kerja kitorang dalam khemah. Malam-malam pulak kitorang semua buat kumpulan, KRS & ST.JOHN. Kena buat logo,lagu,bendera sendiri. Kerja aku dengan airchah melukis bendera. Penat-penat aje aku dengan airchah melukis. Kitorang tak sempat nk colour. BABUN BEBENO. hahahaha.. Keesokkannya pulak, cikgu bahagikan kumpulan. Ada dua kumpulan,kumpulan 1 dengan kumpulan 2. Aku, nissa, airchah and amar kumpulan 2. Nak di pendekkn cerita KRS,BOMBA,ST.JOHN kumpulan 2. Ada satu lagi ape ntah nama uniform dia. Lupa. Kumpulan pertama pergi berbasikal, kumpulan 2 pergi berkayak. Ombohh, aku benci berkayak. Sebelum berkayak tu ada aktiviti dalam air. Keberanian dalam air, benda tu untuk menyakinkn kita bila kita berada dalam air. Kata orang tu lah. haha.. Lepas keberanian dalam air pulak, kitorang mula berkayak. Aku berkayak dengan airchah. HAHA, kat sebelah kayak kitorang ada labah-labah. Gelabah airchah XD.. buat bersabo,. Lepas habis berkayak, aktiviti berbasikal pulak. Wahh, aku jatuh basikal. Malu!! Nak nangis dalam khemah! XD Sakit betul, habis berdarah kaki. Pedih bila aku nak mandi. Nak nangis rasa, tapi nasib baik aku ni jenis katang ;) Lepas tu balik khem and bermandi manda. SEGARRR!!!! BRRR!!!! Lepas punya lepas tu, aktiviti amenda ntah, main tali.. Lupa nama dia. Dan lepas tu, aktiviti terakhir. Aktiviti memasak kott.. Persediaan diri bila ada dekat hutan. Nak masak macam mana. Kitorang kena cari kayu and buat api. Aku dengan Nissa buat roti gulung. HAHA, airchah masak nasi. Gang2 lelaki kipas api tu supaya tak padam. Lepas dah siap masak, cikgu suruh makan benda yang kitorang dah masak tu. ERRRKKKK.. hahaa.. sedak lah jugok ;) Malam2 ada persembahan dari setiap unit uniform. kitorang buat ape ntah lupa. Bestttt2. tapi time bergembira time tu jugak aku menderita. sakit perut lol!! WOAHHH!! SHIT.. hahaha, dah2 nak pendekkan cerita. Hari terakhir. kitorang ada penyampain sijil2, hadiah dan dengar ucapan2 dari guru besar and the gang. Lepas tu sesi bergambar. Ni, ni. nak share. hoho.. ENJOY!! ♥♥♥







♥Sekian Terima Kasih♥
Happynya lah pergi CAMPING dengan kengkawan masa 27,28 & 29 hari bulan haritu. Macam-macam kitorang buat. Aku tidur satu khemah dengan nissa natasya, airchah n afifah.. Tidur sesama, bergossip sesama, makan dalam khemah sesama. Itulah kerja kitorang dalam khemah. Malam-malam pulak kitorang semua buat kumpulan, KRS & ST.JOHN. Kena buat logo,lagu,bendera sendiri. Kerja aku dengan airchah melukis bendera. Penat-penat aje aku dengan airchah melukis. Kitorang tak sempat nk colour. BABUN BEBENO. hahahaha.. Keesokkannya pulak, cikgu bahagikan kumpulan. Ada dua kumpulan,kumpulan 1 dengan kumpulan 2. Aku, nissa, airchah and amar kumpulan 2. Nak di pendekkn cerita KRS,BOMBA,ST.JOHN kumpulan 2. Ada satu lagi ape ntah nama uniform dia. Lupa. Kumpulan pertama pergi berbasikal, kumpulan 2 pergi berkayak. Ombohh, aku benci berkayak. Sebelum berkayak tu ada aktiviti dalam air. Keberanian dalam air, benda tu untuk menyakinkn kita bila kita berada dalam air. Kata orang tu lah. haha.. Lepas keberanian dalam air pulak, kitorang mula berkayak. Aku berkayak dengan airchah. HAHA, kat sebelah kayak kitorang ada labah-labah. Gelabah airchah XD.. buat bersabo,. Lepas habis berkayak, aktiviti berbasikal pulak. Wahh, aku jatuh basikal. Malu!! Nak nangis dalam khemah! XD Sakit betul, habis berdarah kaki. Pedih bila aku nak mandi. Nak nangis rasa, tapi nasib baik aku ni jenis katang ;) Lepas tu balik khem and bermandi manda. SEGARRR!!!! BRRR!!!! Lepas punya lepas tu, aktiviti amenda ntah, main tali.. Lupa nama dia. Dan lepas tu, aktiviti terakhir. Aktiviti memasak kott.. Persediaan diri bila ada dekat hutan. Nak masak macam mana. Kitorang kena cari kayu and buat api. Aku dengan Nissa buat roti gulung. HAHA, airchah masak nasi. Gang2 lelaki kipas api tu supaya tak padam. Lepas dah siap masak, cikgu suruh makan benda yang kitorang dah masak tu. ERRRKKKK.. hahaa.. sedak lah jugok ;) Malam2 ada persembahan dari setiap unit uniform. kitorang buat ape ntah lupa. Bestttt2. tapi time bergembira time tu jugak aku menderita. sakit perut lol!! WOAHHH!! SHIT.. hahaha, dah2 nak pendekkan cerita. Hari terakhir. kitorang ada penyampain sijil2, hadiah dan dengar ucapan2 dari guru besar and the gang. Lepas tu sesi bergambar. Ni, ni. nak share. hoho.. ENJOY!! ♥♥♥
Masa nak pasang khemah ;)
TADAAA!! haha, ni kumpulan KRS. Aku yang dari kanan last sekali. Gang-gang terbaik. hahaha.. Sana dekat atas cikgu Muhammad. guru KRS.
FREE STAIL!!
berkayak.
Berbasikal.
Kami yang mengikuti perkhemahan ini. KRS, PENGAKAP, BOMBA, ST.JOHN, PUTERI ISLAM, JPA,KADET POLIS and seterusnya ;)
p/s kalau terlampau kecik hanya click dekat gambar yang korang nak tengok.
THE END.
Thursday
Saturday
Drawing Anime! GEMPAK!
See! Gempak punya cara dia melukis anime. Cara dia color pun gempak. Tengok sendiri,mesti korang rase orang yang lukis ni gempak. kbye.
Friday
KETIADAAN KACIP KETIGA.
Sedihnyer sebab NURUL FARHANA BINTI MUHD FAIZAL pindah sekolah dan pindah daerah.Kita dah takboleh jumpa macam biasa lah dekat sekolah kan? Aku duduk sorang ajela isnin ni. Farhana dah takde,sungguh boring. Tak boleh nak buli2 dia lagi macam hari jumaat haritu. Buat kali terakhir aku,airchah n natat buli farhana. Ali dengan nik pun tolong buli farhana.huhu. Puas hati rasa. Aku curi kotak pencil farhana. Airchah curi beg morgirl farhana. Natat curi beg galas farhana,katanya berat giler beg farhana,huhu. Ali dengan Nik pulak bukak almari dan tolong kitorang sorokkan beg,kotak pencil farhana. Farhana buat muka cuak. Kesian aku tengok. hahaha. Lepas tu farhana nak balik beg dan kotak pencil dia tapi kitorang cakap kalau nak beg dia balik,dia kena tanggalkan kasut dia. haha. Dia mula2 taknak tapi lepas tu dia tanggalkan. N terpaksa la dia berjalan ke Bengkel ERT dengan berkaki ayam. huhuhu. hari terakhir dengan farhana yang akan diingati sampai bila2. aku sayong mu farhana <3 nanti jangan lupakan aku,airchah dengan natat ye. selalu la text dengan kitorang. byebye, :'))))) okay,ni pic dia.
♥Sekian Terima Kasih♥
Saturday
=="
PLEASE GO DIE. ftftftftftft
P/S aku memang tengah sumbat.
kbye.
Thursday
Korang menyakitkan hati.
pembincangan aku,ali dan farid. mmg tak
nampak. sorry. sakit hati aku.
aku anti korang berdua. Asal asyik ganggu aku?
Friday
Perkara yang aku buat bila tengah BORING!
PERTAMA :
KESEPULUH :
♥Sekian Terima Kasih♥
-Aku masuk bilik dan ambik satu komik untuk dibaca.
KEDUA :
-Aku ambik satu buku kosong dan mula lukis komik buatan aku sendiri.
KETIGA :
-Aku texting dengan member aku dan bergossip.
KEEMPAT :
-Aku tengok dvd. Step up 3,The chronicles of narnia,Alice in wonderland,Kongfu. <3
KELIMA :
-Aku cari abang aku atau kakak aku untuk bergusti.
KEENAM :
-Duduk dekat sofa macam orang gila.
KETUJUH :
-Aku tengok youtube. Dengar lagu,tengok cerita,cartoon. ;D
KELAPAN :
-Aku akan online. FB! dan berchit chat dengan kawang-kawang. yang dikenali sahaja.
KESEMBILAN :
-Selak buku sekolah. itu aje yang aku buat. bace nyer dok.hahaha
KESEPULUH :
-Aku tido dan aku mengelamun..
-end
Tuesday
Gonna Study!
wOAHH!! aku nak kena study dah ni. ada exam 8.3.2011!! Gementar rasa nyer!aku takut aku failed! yang paling aku lemah sekali MATHS! dia buat otak aku rasa pening. tahu dok?Cikgu cakap kalau banyak failed kena turun kelas. YA ALLAH,semoga aku tak diturunkan kelas. amin. aku nak still dengan kawan-kawan aku dekat kelas 2SURIA!!!! mesti kena study. yeyeyeyye.. study! hei you!jangan ganggu aku. aku nak studylah! huhuhu. gila sudah, oh ya,macam nilah. Nak buat study group lah. tapi,kalau buat study group,nak ke kawan-kawan aku stayback sama? takut aku stayback dengan buku aje.hahaha XD apa-apa ajela. aku kena prepare awal-awal untuk exam bulan 3 ni. nak study. insyaallah.
SUKA-SUKA SAJA
cara yang terbaik untuk memberi amaran
kepada budak lelaki yang suka membuli
budak perempuan! cubalah. sebab
saya pernah kena.hahahaahahhahahah XD
HEI AWAK! BERHENTI MEMBULI SAYA!
SAYA TAK SUKA AWAK BUAT MACAM NI!
SAYA NI PEREMPUAN!
JANGAN BUAT SAYA MACAM BUDAK LELAKI!
AWAK ADA PAHAM? BAD BOY! XD
- lakonan semata-mata!
SAYA TAK SUKA AWAK BUAT MACAM NI!
SAYA NI PEREMPUAN!
JANGAN BUAT SAYA MACAM BUDAK LELAKI!
AWAK ADA PAHAM? BAD BOY! XD
- lakonan semata-mata!
Monday
Hijau Daun - Aku Dan Air Mata (VC + Lyrics)
Happy Friends Forever.
harini banyak betul yang aku lalui. haiss....first-first aku cerita yang good luck dulu. aku stayback dengan
ohh ye. sebelum tu. aku nak cakap yang aku sayang kawang2 aku <3 muahhhhhhh...
Subscribe to:
Posts (Atom)







